Post by Sabs on Feb 24, 2021 15:24:11 GMT -5
For limited time, you can win an autographed memorabilia from Amy Carlson.
We will receive several Goodies from her only for you!
For every item you can find a thread in this section.
To win:
The chances of winning one of the goodies increase when your posting standing out from the others - Be creative!
And I don't mean coloring texts or funny lil' smilies, pics or GIFs.
Some examples:
- draw a picture, show us your fanarts or videos
- write a poem, a fanfiction
- be active and a part of disscussions on this board in the several forums.
Be sure to follow our rules on this board!
One lucky winner will get a Gift.
When time expires, we’ll choose the winner for each Item and announce them here on the board.
Notice
*The winner will be informed about the exact shipping costs via message
GOOD LUCK!
Die zu gewinnenden Artikel findet ihr in diesem Bereich.
Jedes Goodie hat ein Thread in dem ihr euch darauf bewerben könnt.
Alles was ihr machen müsst ist, uns zu erklären warum ihr diesen Artikel unbedingt haben wollt.
Natürlich nicht einfach nur "will ich haben" sondern hebt euch ein bisschen von der Masse ab und damit meine ich keine bunten Texte oder lustige Bildchen.
Da es sich um ein englischsprachiges Forum handelt bitte ich euch auch in Englisch zu antworten. Dies gilt nicht für den Bereich "International Corner". Danke.
Die User die in dem Forum besonders aktiv sind und sich gerne einbringen in Form von Postings, FanArts etc. haben vielleicht eine etwas größere Chance gesehen zu werden
Die Gewinner werden hier präsentiert.
Da eine Verschiffung nach Europa etwas teurer ist als normal müsst ihr lediglich für den Versand aufkommen.
Ein Bild mit dem gewonnen Preis für das Forum wäre super.
Viel Glück!
We will receive several Goodies from her only for you!
For every item you can find a thread in this section.
To win:
The chances of winning one of the goodies increase when your posting standing out from the others - Be creative!
And I don't mean coloring texts or funny lil' smilies, pics or GIFs.
Some examples:
- draw a picture, show us your fanarts or videos
- write a poem, a fanfiction
- be active and a part of disscussions on this board in the several forums.
Be sure to follow our rules on this board!
One lucky winner will get a Gift.
When time expires, we’ll choose the winner for each Item and announce them here on the board.
Notice
*The winner will be informed about the exact shipping costs via message
GOOD LUCK!
Die zu gewinnenden Artikel findet ihr in diesem Bereich.
Jedes Goodie hat ein Thread in dem ihr euch darauf bewerben könnt.
Alles was ihr machen müsst ist, uns zu erklären warum ihr diesen Artikel unbedingt haben wollt.
Natürlich nicht einfach nur "will ich haben" sondern hebt euch ein bisschen von der Masse ab und damit meine ich keine bunten Texte oder lustige Bildchen.
Da es sich um ein englischsprachiges Forum handelt bitte ich euch auch in Englisch zu antworten. Dies gilt nicht für den Bereich "International Corner". Danke.
Die User die in dem Forum besonders aktiv sind und sich gerne einbringen in Form von Postings, FanArts etc. haben vielleicht eine etwas größere Chance gesehen zu werden
Die Gewinner werden hier präsentiert.
Da eine Verschiffung nach Europa etwas teurer ist als normal müsst ihr lediglich für den Versand aufkommen.
Ein Bild mit dem gewonnen Preis für das Forum wäre super.
Viel Glück!